Son Dakika Altın Fiyat

Aşı olanlarda Bu şikayetler artmaya başladı

Norveçli kadınlar, Türkiye’de de yapılan B-iontech/Pfizer Kovid-19 aşısının y-an etkilerini sosyal medyadan anlattı. Birçok kadın, a*şı olduktan sonra g*ö-ğüslerinde büyüme olduğunu ifade etti. Konuyla ilgili konuşan bir doktor ise aşı yapılınca geçici bir süre için le*nf düğümlerinde büyüme yaşanabildiğini, bu yüzden g*ö-ğüsler büyümüş gibi hissedildiğini söyledi.

Bi-oNTech a-şısı yaptıranların önemli bir kısmı ikinci d-oz a*şıdan sonra daha fazla yan etki hissetmekten yakınıyor. Bu yan etkiler sıklıkla yorgunluk, baş a*ğ-rısı, titreme, mide bulantısı veya k-as ağrısı gibi şi-kayet. Ancak bu yan etkilere Norveç’ten çok farklı bir şikayet daha eklendi.

ÇOK SAYIDA KADIN G-Ğ-ÜSLERİNİN BÜYÜDÜĞÜNÜ YAZDI

Sputnik’in NRK’nın aktardığına göre, 17 yaşındaki Emma, TikTok paylaşımında, a*şı prosedüründen 2 hafta sonra g-ğ-üslerinin büyük ölçüde büyüdüğünü yazdı. Emma’nın bu paylaşımından sonra birçok kadın yorumlarda benzer durum yaşadıklarını bildirdi.

LENF DÜĞÜMLERİNİN BÜYÜMESİNDEN KAYNAKLANIYOR

“Uzmanlar ise kadınları endişelenmemeye çağırdı. Doktor Heinrich Backmann, a-şı yapılınca geçici bir süre için lenf düğümlerinde büyüme yaşanabildiğini, bu yüzden göğüsler büyümüş gibi hissedildiğini anlattı

“A-ş-ILANAN KADINLARIN YÜZDE 10’UNDA GÖRÜLÜYOR

“Norveç -İlaç Ajansı’ndan Steinar Madsen de Backmann’ın söylediklerine katılarak, “A*ş-ılanan kadınların yaklaşık yüzde 10’unda, k-oltuk a-ltlarındaki l-enf düğümleri büyüyor. Bu yüzden g*ö*ğüs kısmı biraz öne çıkıyor ve daha büyük olmuş gibi görünüyor” ifadesini kullandı. Pfizer’in Norveç temsilciliği, daha önce bu tür tepkilere rastlamadıklarını, ama böyle olayların yaşanabileceğini açıkladı.

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu